torstaina, joulukuuta 31, 2009

Raketteja

-Äiti, mä haluun nähdä raketteja!
-No katso ulos tuolta ikkunasta, siellähän niitä näkyy.
-Mä katoin jo, enkä nähnyt.
-Kulta, sun pitäis katsoa pidempään kuin kaksi sekuntia.
-En mä jaksa. Mä haluun nähdä raketteja! Missä kaikki raketit on?!
-Ne on tuolla ulkona, kato, tossakin oli taas yksi.
-En mä nähnyt mitään!
-No kun et katsonu ikkunaa vaan minua.
-Katsoinpas, en nähnyt mitään! Äiti sammutetaan kaikki valot, että mä nään ne raketit.
-No voidaan me vähän sammuttaa, muttei kaikkia. Kyllä sä näet ihan tarpeeksi, vaikka tää yks lamppu täällä nurkassa palaisikin.
-Enkä! Mä en nää yhtään mitään! Mä haluun kaikki valot pois! Mä en nää yhtään rakettia!
-Kulta katso nyt edes sinne ikkunaan päin.

Ehkä me ensi vuonna ostamme sitten omat raketit. Hyvää uutta vuotta kaikille, olkoon se yhtä mainio kuin tämäkin on ollut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti