perjantaina, tammikuuta 29, 2010

Välineurheilua

Salaiset oravat ovat saaneet tiedonnälkänsä tyydytettyä ja minä olen nyt virallisesti reserviläinen. Kotiin on jo saapunut ensimmäinen kirje, joka alkaa sanoin "Hyvä reserviläinen". Reserviläisen ampumaturva on vetämässä ja reserviläisammunnan peruskurssille ilmoittauduttu.

Joitain olennaisuuksia kuitenkin vielä puuttuu. Pitäisi hommata ampujanlasit voimakkuuksilla. Maihareitakaan ei ole, eikä mitään maastokuvioista päällepantavaa. Koska olen hyvin värirajoitteinen eikä kokomustia maastoasuja liene saatavilla (vai saisikohan materiaalivalinnoilla luotua vaikutelman mustasta mustalla?), täytyy yrittää löytää jokin camo-asuste. Luulen, että tulisin hyvin onnelliseksi, jos löytäisin maastokuvioidut sukkahousut ja maastokuvioidun kravatin. Mitä muuta nainen voisi edes kaivata?

13 kommenttia:

  1. Noissa tulee kuule talvisodassa kylmä.

    VastaaPoista
  2. Eikä tuu, jos on kaminaan puita.

    VastaaPoista
  3. No juokseksä sen kaminan kanssa perässä, kun mä etenen rintamalla?

    VastaaPoista
  4. No mulla on tossa maanpuolustuksessa kyllä pakkasraja.

    VastaaPoista
  5. Onneksi nuo korsetit on noin kalliita, niin ei tule ostettua. Joku vois kyllä ehkä hommata mulle semmoisen synttärilahjaksi.

    VastaaPoista
  6. Eikö tää mun kommenttilaatikko muuten vieläkään taivu etnokommandon toiveisiin? Joku, ei välttämättä edes se sama joku kuin edellisessä viestissä, vois korjata joko etnokommandon tai sitten tämän kommenttilaatikon.

    VastaaPoista
  7. Sulla on rasistinen kommenttiloota. Sensuroi turkkilaisten mielipiteet.

    VastaaPoista
  8. Näin olen kuullut sanottavan, mutta ratkaisua ei ole kukaan tarjonnut. Kaikesta lempeydestäni ja suvaitsevaisuudestani huolimatta loota on mikä on. Ei se mua kuuntele, näemmä.

    VastaaPoista
  9. asiasta kenkälautaan, kannattaa käydä tsekkaamassa http://www.varusteleka.fi/, eiköhän se sillä ratkea :D

    VastaaPoista
  10. Varustelekasta saa kokomustia HOS-lookalike maastoasuja vaikka ei noi Kanin linkkaamat vetimetkään pahalta näytä.

    VastaaPoista
  11. Kävimmekin itse asiassa Varustelekassa ostoksilla viikonloppuna. Oma vaatesaldoni jäi valitettavasti yksiin hanskoihin, kun taas kotifasisti hommasi housut ja esikoinen vaatimalla vaati ja lopulta sai kenttälippiksen. On muuten ihan järjettömän suloinen niillä enkelikiharoilla.

    VastaaPoista