perjantaina, lokakuuta 24, 2008

Salajuoni?

Minun uutta uljasta elämääni pyritään selvästikin tukahduttamaan. Avoimen vilpittömästi olen kertonut avartavani tajuntaani nyt lauantaina, ja ilmeisesti punavihreä salaliitto on päättänyt tehdä kaikkensa estääkseen lammastaan harhautumasta. Vai mitä sanotte näistä epäilyttävistä merkeistä?

Blogini kommentoinnin estäminen. Salaliitto on näköjään valmis sulkemaan kaikkien Bloggerin blogien kommentointimahdollisuuden vain varmistaakseen, etten saa ikäviä vaikutteita sitä kautta. Pieleen meni: poimin jo rattaisiini heittämänne kapulat ja korjasin ongelman.

Tukihenkilön väistäminen. Seurakseni jo lupautunut pikkusisko perui mystisesti aikeensa - kyse täytyy olla painostuksesta. Tämän ajateltiin selvästikin lannistavan minua, mutta ehei! Sitä paitsi sain suostuteltua pikkusiskon kuitenkin mukaan hengailemaan.

Äkillisesti ilmaantunut IRL-elämä. Kilttinä perheenäitinä en juuri käy ulkona, mutta nyt minulle on tullut jo kaksi baarikutsua täksi illaksi. Ja huomenna pitäisi kuitenkin olla skarppina klo 12! Tämä, jos mikä, on epäilyttävää.

Ette te minua huijaa!

6 kommenttia:

  1. *reps*

    Thnx, pelastit tylsän aamun kahl... kustannuspaikalla :)

    VastaaPoista
  2. Ei tämä ole leikin paikka! Yritäpä itse pientä irtiottoa hegemoniasta, se on yllättävän haastavaa.

    Olkaa, ihmiset, varovaisia.

    VastaaPoista
  3. Aseharrastukseen liittyy olennaisesti foliopipo. Mä voin pistää tulemaan, meillä on niitä ylimääräisiä. Sen kanssa on hiukan helpompaa, mutta se kannattaa ottaa pois ennen radalle menoa.

    VastaaPoista
  4. Kiitos kovasti! Ehtiiköhän se jo huomiseksi? Luulen olevani herkimmilläni tuossa aamusella, matkalla kohti Albertinkatua.

    Ja onko se myssy ihan pakko ottaa radalla pois? Jos sen päälle vaikka laittaisi villapipon?

    Niin ja onko teillä siihen sopivia käsilaukkuja?

    VastaaPoista
  5. Ei hitto, ja minä kun luulin olevani hauska >D

    VastaaPoista