torstaina, maaliskuuta 11, 2010

Yksi auto vähemmän

Hermoja raastaa soittaa autohuoltoon kerta toisensa jälkeen ja taistella tiensä läpi automaattisten valikkojen päätyäkseen vain kuuntelemaan oletettavasti tyhjässä hallissa kaikuvaa hälytysääntä. Tarkoitus olisi kuitenkin saada auto takaisin huollosta, kun aikaakin on jo ollut riittämiin.

Jännitysmomentti kasvaa siinä vaiheessa, kun joku lopulta vastaa puhelimeen ja rykäisee hölmistyneenä: "Oletko sä aivan varma, että sä jätit sen auton just meille, etkä tonne kilpailijalle?" No, kerrankos sitä huolto autoja hukkaa.

Lienee hyvää palvelua, että ne sentään soittavat hieman myöhemmin perään ja kertovat auton löytyneen. Eivät kuitenkaan osanneet kertoa, onko autoa ehditty vielä huoltaa. No, ei kai sitä nyt kaikkea voi tietää.

Mutta sitten on jo vähän omituista, ettei niistä seuraavanakaan päivänä kuulu mitään. Ja vähän ärsyttävää on, ettei huoltomies vastaa kännykkäänsä. Ja sitten, kun lopulta joku liikkeessä suvaitsee vastata, käy ilmi, ettei autolle ole mitään vielä tehty. Ai miksikö? No kun tiedossa olisi sellainen vähän hintavampi korjaus, joten siihen pitää kysyä auton omistajalta ensin lupa. Ihan ymmärrettävää. Mutta vikkelämpi olisi tietenkin kuvitellut, että no kysykääpäs sitten. Vaan mikäs kiire tässä, kyllähän se auto siellä pihalla mahtuu seisomaan. Ja hei, kyllähän ne kysyivät, sitten kun lopulta suostuivat vastaamaan puhelimeen ja asia sattui juuri sopivasti palautumaan mieleen.

Eivät toki osanneet sanoa, missä vaiheessa se kaara oikeasti olisi valmis. Puhelimeen ei ole sittemmin taaskaan vastattu, ei soittoihin eikä tekstiviesteihin. Pitää varmaan mennä käymään paikan päällä.

Hip hei Delta-Auto Konala, arvatkaapas, huollammeko autoamme enää jatkossa teidän ketjussanne?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti