tiistaina, syyskuuta 22, 2009

Rakentavaa palautetta Maikkarille

Kuten tunnettua, olen heikkona tositelevisioon. Nyt kun meillä ei pariin vuoteen ole ollut televisiota, olen kieltämättä pudonnut jo pahasti genren kärryiltä. Sen verran kuitenkin olen perillä, että ryhdyin seuraamaan Hjalliksen vetämää Diiliä, kun nuo jaksot kerran Maikkarin nettitelevisiosta helposti ja ilmaiseksi löytyvät. Hjallis kieltämättä vetää roolinsa aika paljon paremmin kuin Sarasvuo aikoinaan, vaikkei Trumpiksi Trumpin paikalle kelpaakaan oikeasti kukaan muu kuin Trump.

Kiitos kaunis siis nettitelevisiosta, mutta mitä ihmettä siellä Maikkarilla oikein ajatellaan? Viime viikolla surffailin tieni ohjelman kotisivulle aikomuksenani katsoa ensimmäinen jakso pian sen tv-esityksen jälkeen, ja mikä uutisotsikko kirkuikaan silmieni edessä heti sivulle päästyäni? "Markku putosi ensimmäisenä!" NO KIITTI VAAN, EN OLISI KESTÄNYTKÄÄN SITÄ JÄNNITYSTÄ LOPPUUN ASTI!!

Tällä viikolla olin ovelampi, ja käytin hyväkseni kotifasistin korkeampaa spoilerinsietokykyä. Kotifasisti sai avata Diili-sivun aina varsinaiselle netti-tv-sivulle asti, jolloin minä en joutunut näkemään Maikkarin uutisotsikoita. Kaikki hyvin tähän asti.

Mutta minkä ohjelmavinkin näenkään mediasoittimen ruudussa, kun ryhdyn klikkaamaan auki illan jaksoa? "Katso Arin pudotusvideo!" JUMALAUTA!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti