sunnuntaina, syyskuuta 13, 2009

Hyvä sunnuntai


Laiskana leipurina nappasin kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun juhlin yhdellä kakulla sekä Pikkusiskon että Saksalaisvieraamme syntymäpäiviä. Sunnuntai on yleisesti ottaenkin hyvä päivä tehdä kaikkea rentoa, kuten vetää marsipaaniövereitä.

Naisen Ikään päässyt Pikkusisko joutuu nyt kohtaamaan sen, minkä taakseen jätti: julman feidauksen vuosi sitten tehneenä sai nyt lahjaksi tutustumiskäynnin HSC:lle. Nyt ei enää nuoren naisen kunnia kestä perääntymistä, ja taas on yksi ihminen korruptoitu.

7 kommenttia:

  1. Saadaanko mekin sitten korruptoida siskoakin?

    VastaaPoista
  2. Lopullisesti asiasta päättää Pikkusisko itse, mutta kehottaisin etenemään kuitenkin varovasti. Se on jo nyt ihan tarpeeksi paniikissa.

    VastaaPoista
  3. oho, mikä kakku. ensimmäinen adjektiivi, joka mieleen tuli: TÄYDELLINEN

    VastaaPoista
  4. Mä näkisin että mun päätäntävalta tässä asiassa on aika menetetty.. I'll just go with the flow. Mut paniikissa oon kyllä.

    VastaaPoista
  5. Martsa: valitettavasti täydellisyys on aika kaukana. Jos haluat nähdä jotain oikeasti hienoa, mun idolini on täällä

    VastaaPoista
  6. en kyllä keksi miten tuo kakku voisi enää olla täydellisempi. olihan idolillasi vaikka mitä hienoja kakkuja, mutta tuo sinun luomus aivan erityisesti hivelee minun silmiäni.

    VastaaPoista
  7. Voe tokkiinsa, minä keksin paljonkin keinoja täydellistää tuota kakkua. Esim. jos omistaisin tomuvärejä, olisin maalannut varjostuksia tuohon isoon lehteen. Ehkä pienet keltaisetkin lehdet olisivat saaneet vähän tomuefektiä.

    Mutta kyllä minä vielä joskus pääsen kunnon ostoksille leivontatarvikeliikkeeseen ja täydennän keittiön hyllyjäni nimenomaan maaleilla ja väreillä.

    VastaaPoista