lauantaina, tammikuuta 10, 2009

Ottaako hermoon?

Kentältä on kuulunut viestiä, että tämä nykyinen provosoiva tyylini (?) on alkanut ärsyttää joitain ihmisiä. Moisesta on toki saatu jo vähän vihjettä täällä blogissakin. Mieleni tekisi joko tuhahtaa ylimalkaisesti tai nauraa räkäisesti ja todeta, että voi voi. Mutta pohjimmiltani olen kuitenkin varsin sovitteleva ja miellytyshaluinen ihminen, joten kai tätä asiaa pitää oikeasti pohtia.

Olin elänyt siinä uskossa, että ainoa ihminen, jolla todella olisi syytä loukkaantua näistä kirjoituksistani, olen minä itse. Joskus olen tätä jopa kovasti pelännytkin, mutta ainakin toistaiseksi pahemmilta sanaharkoilta on vältytty. Mutta mikä minussa ja blogissani sitten nykyään on niin kovin ärsyttävää?

Ovatko mielipiteeni vääriä, vai onko niitä liian vähän/paljon? Käytänkö loukkaavia tabusanoja, kuten "hippi", "fasisti", "kukkahattu" ja "kuulapää"? Onko kieleni turhan sekavaa ja huonosti luettavaa? Kirjoitanko lapsellisia itsestäänselvyyksiä vaiko kenties käsittämätöntä polveilevaa tajunnanvirtaa? Olenko liian narsistinen? Olenko säälittävän ohjailtavissa vai enkö suostu kuuntelemaan hyviäkään neuvoja?

Hyvä lukija, auta minua itsetutkiskelussani ja kerro, mikä minussa ärsyttää juuri sinua. Voit listata ikävimmät puoleni joko kommenttina tähän merkintään tai sähköpostitse osoitteeseeni etunimi.sukunimi(vänkyrä)gmail.com.

Pidätän oikeuden loukkaantua tai olla loukkaantumatta kaikkesta sanomastanne.

4 kommenttia:

  1. Ja jos nämä Anginan jutut ovat liian kamalia, niin aina voi tulla meille lepuuttamaan hermojaan.

    VastaaPoista
  2. Tohon potentiaalisesti ärsyttävien asioiden listaan olis kyllä luultavasti pitänyt laittaa myös rasittavat kommentoijat. Mulla kun on tästäkin asiasta omat epäilykseni.

    VastaaPoista
  3. Minahan olen nyt ihan koukkuuntunut tahan blogiin kun tama on niin elavainen. Tietty kommentoijat ovat hiukka yksipuolisia mutta...

    VastaaPoista