maanantaina, tammikuuta 12, 2009

Seuraava askel

Olen ottamassa seuraavaa askelta paheksuttavassa uudessa harrastuksessani. Alamaailman pimeillä kujilla vaeltaessani olen törmännyt epämääräiseen ainekseen, minkä ansiosta minulla on nyt oma Asemesenaatti. Tämä taustavaikuttaja on luvannut lähteä kanssani räiskimään omalla arsenaalillaan, ja pääsenkin toivon mukaan lähiaikoina siivellä kokeilemaan mm. revolverilla ampumista.

Eikä siinä vielä kaikki: kunhan ilmat muuttuvat miellyttävämpään suuntaan, on minulla optio päästä harrastamaan tervehenkistä ulkoilua Asemesenaatin kiväärin kanssa. Oma äitinikään ei varmasti tunnistaisi minua enää.

4 kommenttia:

  1. First one is free.

    VastaaPoista
  2. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä yrität sanoa, mutta ainakin onnistuit luomaan asianmukaisen aavemaisen tunnelman.

    VastaaPoista
  3. Ensimmäinen pääsee vapaaksi.

    Kannattaa olla eka.

    VastaaPoista
  4. Okei, no sittenhän mulla ei ole hätää. Minä olen nainen ja Asemesenaatti on herrasmies, joten minulla ei ole vaikeuksia päästä ensimmäiseksi.

    VastaaPoista