tiistaina, tammikuuta 27, 2009

Valtavirtaa

En näköjään ole yksin. Onneksi minä sentään en ainakaan vielä ole tukkimassa mitään päivystysvastaanottoa, vaan nautin vasta ensimmäisestä kaikkiaan kolmesta omalla ilmoituksella saatavasta sairaslomapäivästä. Senkin jälkeen saatavillani on konsernin oma mainio työterveysasema.

Mikäs tässä siis on sairastellessa, tosin aamulla heräsin ikävästi jo puoli kymmeneltä postimiehen soittaessa ovikelloa (vain kerran). Kotifasisti sai taas kerran, hohhoijaa, jonkin lp-levyn Saksasta. Kääntäkää nyt vain veistä haavassa, kaikki muut osaavat kuunnella uutta musiikkia paitsi minä, joojoo tuli jo selväksi.

Taidan kuumehoureilla.

3 kommenttia:

  1. Laita mulle postiosoite taalla tai naamakirjassa niin tekaisen mix-cd:n musiikkia joka on ehka uutta...

    VastaaPoista
  2. Hehee, priimaa! Tosi nostalgista! Kiitti! Mä olen viimeksi saanut mixtapen... (kyllä, nimenomaan c-kasetin) no itse asiassa se on kyllä juuri ja juuri tämän vuosituhannen puolella. Mutta se nauha sisältikin pelkkää black metallia, mistä huolimatta mä menin naimisiin nauhan laatijan kanssa.

    Naamakirjassa kuuluu, tai itse asiassa se postiosoite taitaa löytyä mun profiilitiedoista. Tännehän sitä ei uskalla laittaa, muuten oven takana on hetikohta liuta pettyneitä hippejä ja suivaantuneita fasisteja pommireppujen ja traktaattien kera.

    VastaaPoista
  3. Juu, nakyy osoite olevan siella.

    Ihan harrastuksena on tullut tehtya noita kokoelmalevyja aika ajoin, joskus teemalla ja joskus ilman...

    VastaaPoista