torstaina, marraskuuta 27, 2008

Haluatko ratkaisuja ongelmiisi?

Perustettiin kaverin kanssa firma:

--------------------

Onko sinun elämässäsi ongelmia, pieniä tai suuria? Ei hätää, apu on lähellä! Konsulttitoimisto Kokko & Herrmann Private Consulting on kehittänyt mullistavan ratkaisumallin elämän karikkoihin.

Olet luultavasti kuullut 12 askeleen ohjelmista? Nehän ovat silkkaa hölynpölyä! Kuka voisi kuvitella, että suorittamalla 12 rutiininomaista toimenpidettä voisit ratkaista mitään ongelmia tosielämässä? Kokko & Herrmann Private Consulting ei tarjoa tällaista yksinkertaistettua humpuukiratkaisua, vaan haluaa esitellä sinulle

räätälöidyn 14 askeleen ohjelman kohti parempaa elämää.

Ota yhteyttä Kokko & Herrmann Private Consultingiin (Chief Private Consultant Angina Herrmann tai Senior Brand Manager Aliisa Kokko), niin laadimme sinulle yhdessä juuri sinun ongelmiisi purevan ohjelman!

  • Jokaiselle ongelmalle laaditaan oma 14 askeleen ohjelma
  • Ohjelmia laaditaan joka toinen keskiviikko
  • Lisätaksasta osallistumme myös ohjelman varsinaiseen toteutukseen, ja taustaltamme löytyykin yllättäviä vaikuttajia sekä puhdasta joukkovoimaa.
  • Sopimuksen molempia osapuolia sitoo täydellinen vaitiolovelvollisuus; referenssitapauksista voidaan neuvotella erikseen.

7 kommenttia:

  1. Ja jos ongelmia ei ole, kannattaa ottaa yhteyttä meihin. Nyt vuoden loppuun asti kaksi ongelmaa yhden hinnalla!

    VastaaPoista
  2. Voitaisko me hei neuvotella jokin mainosbanneri teidän sivuille? Jonkinlainen yhteistyö tän pisneksen tiimoilta voisi olla hyvä idea.

    VastaaPoista
  3. Helvetin hyvä idea.
    Mutta sen bannerin pitää olla hieno.

    VastaaPoista
  4. No hei, jos haluut hienon, niin saat ilmaseks 7 ekaa kohtaa vapaavalintaiseen ongelmaan siitä hyvästä että teet sen meille.

    VastaaPoista
  5. Mitäs yhtiökumppani lupailee täällä alennuksia konsultoimatta ensin toista? Ahneus ennen kaikkea, humaanius vasta loppupeleissä.

    VastaaPoista
  6. Pitääkö sen ongelman olla henkilökohtainen vai onnistuuko ratkaisut myös isompiin kokonaisuuksiin?

    Minkälaisen toimivuustakuun tälle saa?

    Meinaan että mullahan ei ongelmia ole, mutta maailmalla sitäkin enemmän, kun se ei ymmärrä toimia niin kuin sen pitäisi (ts. niin kuin minä haluaisin).

    VastaaPoista
  7. Naapi: Tämä on bisnestä, ei humaaniutta. Totta tosin on, että Senior Brand Managerin tulee hyväksyä banneri ennen sen käyttöönottoa.

    Jokivaris: Valitettavasti toimintamme keskittyy nykyään tosiaan vain henkilökohtaisiin ongelmiin. Katsotaan laajennusta siinä vaiheessa, kun liiketoiminta tästä kasvaa ja markkinaosuus henkilökohtaisten ongelmien parissa alkaa vakiintua.

    VastaaPoista