maanantaina, marraskuuta 10, 2008

Suosittu harrastus

Kun yhdistää ilmeisen suositun sisäampumaradan, pikkuporvarilliset työajat sekä kalenteriinsa aivan liikaa harrastuksia tunkeneen, toistaiseksi nimettömäksi jäävän rikostoverin (ei, kyse ei ole luopiopikkusiskostani), luodaan seuraavanlainen tilanne: sain varattua itselleni ja rikostoverille ajan ampumaradalta vasta joulukuun alkuun. Yritä siinä nyt sitten harrastaa ja indoktrinoitua, vaikeaksi menee.

No, mutta sentään tämän vuoden puolella. Ja vieläpä joulukuun alussa. Ja voinhan minä vaikka piirrellä pyssyjen kuvia sitä odotellessa.

2 kommenttia:

  1. Kunhan et näytä niitä kuvia kenellekään. Aseen kuvat ovat YJT-uhka, koska psykologeille tulee niistä aggressiivisia tunteita.

    VastaaPoista
  2. Ei kun mä piirrän niihin Hello Kitty -kuvioita, sillä se ratkeaa.

    Suurin ongelma tässä lienee se, että koska mä en tiedä miltä aseet näyttää, mun on googlattava. Se taas jättää arveluttavia jälkiä internettiin, ja kohta tulee nettipoliisi kolkuttamaan ovelleni.

    Jotta vältän tämän, mun täytynee ostaa muutama näyttävä ase pimeiltä markkinoilta.

    Ja kaikki tämä vain taiteen vuoksi.

    VastaaPoista